fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Prova kläder

Kategori: Efter FF

Idag har jag varit och kollat kläder hahah
Det låter kanske inget speciellt men idag har jag oxå PROVAT kläder
Och ALLT PASSA hahahahhah
Vilken fantasisk känsla !!!
Jag kan prova VAD JAG VILL !
Och lämna affärren med ett STORT leende!!!!!!!!
För 45 dagar sen kolla jag aldrig kläder....
Liksom ingen ide...
Inga byxor gick att knäppa....
Dom gick knappt över låren ens så jag åtminstonde kunde FÖRSÖKA att knäppa haha
 
45 dagar,9 kg och 20 cm mage borta !
Vågen går bara nedåt och energin bara upp hahahah

 
 
Dagens mat inspiration
 
Frukost vid 7---- Samma hahah som alltid  gröt ,mosad banan , äggvitor i och knäcke m skinka.
 
 
Mellis 1
Keso med päron och några färska jordgubbar plus kanel
MUMS!
 
 
Lunch vid 13
En härlig räksallad med kokt äggvita,sallad ,penne och keso
 
 
Mellis 2 vid 16
Keso och banan kaka från muffins form m färska jordgubbar
 
 
Middag vid 19
Grillad kyckling med grillade grönsaker,quinoa och keso
 
 
 
Vad åt du idag ?
Dela gärna med dej....
 
Och heja alla Maj fighters !!!
Halva vägen, skit bra jobbat !

 
 
 
 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Oj vad du är duktig. Banan och keso kakan lät god. Hur gör du den?

    Svar: Tack ! 2 äggvitor en halv banan100 g keso Mixa ihop Häll i muffins formar,200 grader tills fått färg Toppa med lite blåbär,hallon eller jordgubbar Mums !150 kcal så utmärkt som mellis och tar bara några minuter att göra
    Anette

    2013-05-16 | 10:11:24
  • Victoria Sjödén säger:

    La min röst på dig kämpinna!

    Svar: Tackar !!!
    Anette

    2013-05-18 | 21:24:41

Kommentera inlägget här: