fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Då kör vi !!!!!!!

Kategori: Augusti träning

Good morning !!!!!!!

6.00 upp och hoppa !!

Dags för träning a la Paolo Roberto 5 Augusti – 31 Augusti.

Mål 1: 20 min snabb och effektiv löpträning 31 augusti.

Dag 1: 5 min uppvärmning = kuta upp och knata ner

Hittade inte en större trappa men den här funka bra som puls höjare

 
20 min = 1 min springa/1 min gå

Viktigt e ALLTID sakta men säkert.

Rak i ryggen och “små” steg.

Inga benhinneproblem eller andra skador.

Slowly,slowly !

Stranden = mjukt och skonsamt underlag.

Ingen asfalt och friska vindar.

Balans och fokus på stegen.

Den här “randen” funka utmärkt

5 min nedvarvning

Efter en månad utan träning var min form = hel kass.......sjukt hur snabbt de går

 Augusti kost

Blir a la fitnessfighten

40 % proteiner 40 % kollisar och 20 % fett

- Om du äter 1500 kcal bränner du fett och går ner vikt
- Om du äter 2000 kcal håller du din vikt-
That’s me                 

                  

- Om du äter 2500 kcal går du upp i vikt

6 mål mat om dan.

Denna dag blev de:

Frukost  :

1 dl havre,1/2 banan in i micon – i m 2 råa äggvitor.

2 finn crisp m skinka och paprika + te

 

Mellis:100 g keso m 1 tsk hemmagjort jordnöts smör + halv banan + kanel och blåbär direkt från skogen.

Min stora son tog med från Sverige !!

Lunch:70g klyft potatis,upp till 150 g ugns stekt kyckling,bland salad + 2 fin crisp m skinka.

 
Sen var jag tyvärr propp mätt o med 40 graders värme visste jag inte vad jag skulle ta vägen hahaha
Så middag blev.....
 
Ok inte att rekomendera o inte min plan men j pallade inte att äta.......
 
Vad körde du får träning idag ?
 
 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: