fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Dagens mat o träning 2

Kategori: Efter FF

Idag blev de 2 timmars boxning igen...
Jag fick agera slag träd hahah åt en annan tjej skulle man kunna säga....
Faktum e att jag tror t.o.m de kallas slagträning hahahha
Så nu undrar jag inte var mina armar e för  jag känner dom inte alls längre hahahh
Och imorgon e dom kanske blå.................
 
 
FF mat idag.
Frukost: Runt 7 och jag äter ALLTD samma hahah
Men de e de som jag verkligen gillar...
Gröt på 1 dl havre m mosad banan och 2 råa äggvitor,finn crisp med skinka och te
Voila !
 
Mellis 1 runt 10:
Min nya favvo FF äppel paj med kanel keso kräm med lite färska jorgubbar.
Mums !
 
 
Lunch vid 13
Snabba matlådan:150 g kalkon,100 g kidney bönor,drygt 100 g sallad,50 g keso
 
 
Mellis 2 runt 16
Keso och banan kaka
Recept :klicka på bilden bara.
 
 
Eftersom de var boxning blev de sen middag vid 20...
 
150 g grillad kebab,25 g quinoa,ca 100 g sallad plus en grillad champinjon,50 g keso
 
Sjävklart hemma gjord kebab på färs m peppar,kummin,vitlök,lite persilja,lite chili,citron.
Barnen tyckte oxå de var mumsigt !
 
 
Ute vräker regnet ner för ovanlighetens skull och de åskar och blixtrar som bara den.
Nu blir de sova !
God natt !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: