fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Innan start

Hej och välkomna till min nya blogg !

Den 1a April kommer jag starta fitnessfighten med World of Shape.

World of Shape är ett online tränings concept under 30 dagar. 

Resultatet sägs bli bland annat:

- Minska i vikt och fettprocent
- Förändring av din kroppsform
- Minskad stress
- Ökad förbränning och välmående
- Förbättrat lymfsystem
- Bättre och jämnare humör 

Jag kommer  träna 1 timma per dag (styrketräning, rörlighetsträning och kondition)  +  följa ett noga sammansatt kost-program. 

Jag kommer skriva dag för dag vad jag äter och tränar och lite annat smått och gott.

Tränar löpträning och diverse gym pass i vanliga fall men efter yterligare en benhinneinflammation med 4 veckors vila är det nu dags för något mer varierande.

Tid kvar till start :  11 dagar

 

Kommentarer

  • Blogg.se säger:

    Lycka till med din nya blogg!

    2013-03-20 | 10:22:31
    Bloggadress: http://blogg.se

Kommentera inlägget här: