fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

9 dagar kvar

Kategori: Innan start

9 dagar kvar.

Äntligen Fredag och en lång härlig helg framför mej !

Måndag den 25e Mars är Greklands självständighetsdag så inget jobb utan ledig Lördag – Måndag.Tjohooo :)

Här på Rhodos firas detta med en parad genom stan av b.l.a skol barn,militären,brandkåren (till min minsta sons glädje) och fler.Skolorna,affärer etc har stängt.Grekiska flaggan,sockervadd ,popcorn och “lokomades”(grekiskt friterade sötsaker med honung eller nutella) säljs i olika små stånd.Och folk ger se jut för att se paraden och njuta av en dags ledighet.Hoppas på solsken !

Skolorna smygstartar 25e Mars och har  halvdag idag.

Regnet öser ner och jag har fortfarande inte anmält mej till fitnessfighten men jag SKA under helgen.För jag är verkligen taggad att köra!!!!

Ha en riktigt trevlig helg  och lämna gärna kommentarer om du läser så jag vet att nån läser !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: