fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

7 dagar kvar till start

Kategori: Innan start

Nedräkningen har börjat hahah
Igårr blev det iallafall smarriga min semlor av mandelfyllningen syrran skicka från Sverige.
Alla slukade dom i ett nafs  haha
 
Idag var de 20 plus grader och sol Fantastiskt !
Det e då de verkligen känns som att bo i paradiset.Gatorna var fulla med folk,fiskare och en hel del badare Brrr för mej brukar inte bli nåt bad innan Juni hahah
Igårr var jag även på Lidl och hittad en fräsig cykelhjälm med blinkande lampa och en cykeldator som mäter km bl.a Då jag INTE kommer kunna springa pga rädd att benhinnorna inte kommer hålla så får de bli en härlig cykel rubda varje morgon plus styrketräning på eftermiddagen och de övningar man kommer få från FF.
Styrketräning e något som jag inte tycker om egentligen.Brukar tycke de e trist Men nu ska jag verkligen försöka ge de en chans.Här ska brännas och byggas !!!
Nu e de dags för middagslagning ,kyckling och ris och sen blir det nagel sculpering och vila.
 

Kommentarer

  • carriewoman säger:

    underbara bilder. styrketräning kan vara jävligt tråkigt men är så skönt när man går därifrån .

    Svar: Tack och ja precis bara man får de gjort så visst könns det toppen efteråt !
    Anette

    2013-03-25 | 12:57:37
    Bloggadress: http://roadsinmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här: