fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

5 dagar kvar

Kategori: Innan start

Igår firade Grekland sin självständighetsdag.

Så det blev en extra dags ledighet ute.

I ett molnigt Rhodos dock.Hejdå solen!

Parad,fika i parken och Mc Donalds till mina barns glädje.

 
Väl hemma anmälde jag mej till slut till fitnessfighten så snart är det dags !

Efter anmälan får man tillgång till lite information innan start,lite recept och en frågor och svars del.Man får äta all frukt,all slags grönsaker och även potatis,pasta i viss mängd.

Så det kommer verkligen passa mej perfekt.Ogillar strikta dieter där saker ska uteslutas.

Älskar frukt och grönsaker.Inget bröd men knäckebröd vilket jag också gillar.

 

Är det verkligen bra att träna varje dag?
Ja, vår kropp är gjord för rörelse och aktivitet, inte för att vila och sitta stilla!

 

Så är det ju !Utmärkt svar.Man får även utöver deras träningsprogram lägga till ett spinning /aerobic pass förutsatt att man plussar på 300 kcal.

Äter gör man var 3e time  vilket jag i praktiken redan gör redan nu.

 

Eftersom jag är med I fighten så ska man ju också skicka in bilder på ens fina  kropp :-)

Så man kan se före och efter.Ska ta itu med detta under veckan.Bilder kommer :-)

Nu blir det till att ta sej till jobbet.

Ska bli en molnig dag med eventuellt regn.
Var är solen hahahah

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: