fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Dag 9

Kategori: Start -nu kör vi!!

World of shape igår:

Efter första halvan av denna veckan börjar fettet bränna. När det inte finns kolhydrater som kroppen kan använda så börjar den använda fettet. Träna riktigt riktigt hårt så kommer du att nå resultat som du bara kunnat drömma om tidigare.

Ok let’s go då nu blir de riktigt hård träning!!!!!!!!!!!!!!

5:30 ringde väckarklockan.Ute var det kolsvart.

Kollade igår  och solen skulle gå upp 6.42 :-)

Vilket e den tid som jag planerat att vara tillbaks hahaha.

Träningskläderna låg vid dörren eftersom jag vet att jag INTE kan tänka klart så tidigt och nyvaken.

Hjälm,cykel lampa och bye bye hahah.

Inte en kotte ute överhuvudtaget,vare sej människa eller bil så vägen var fri.

1 timmes cykling – toppen !

Frukost 07:00

200 g 0% yoghurt,1 dl havregryn,1 päron,1 knäcke med extra skinka

 

Mellis 10:30

1 Knäcke med 4 skink bitar o paprika,2 kokta äggvitor.

 

Lunch: 13.00

80 g Linsgryta,150 g keso,2 knäcke iställert för frukt

 

Mellis 2 16:00

2 dl soyamjölk,3 råa äggvitor,20 g banan,40 blåbär väntar I termos mixat till smoothie.

 

Sen blir det träning men nu utökar jag från 20 till 30 högintensiv cardio + hopprep + styrke övningarna såklart = borde bli 1 och en halv time ca. 

Middagen : vet jag som vanligt  aldrig :-)

Men blir nåt simpelt utan konstigheter 

Trött efter att vaknat tidigt – konstigt nog känner jag mej piggare än någonsin så 5:30 e fine ;-)

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: