fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Dag 3

Kategori: Start -nu kör vi!!

Ok nu är jag igång …blev massa planering,vägning och matlagning men nu börjar de mesta bitarna falla på plats.Puh!

Dagens meny:

Frukost : Havregröt med rårivet äpple och kanel + 2 äggvitor..ja råa .... när gröten var  färdig blandade jag i dom.Smakade faktisk ingenting.

Mellanmål:Knäcke + kalkon + paprika

Lunch:Keso lasange med 25 g lasangeplattor + 100 g salad

Mellis 2 : Hallon +kanel keso smoothie

Middag: Kyckling biff,70 g rostad potatis,knäcke m kalkon + 100gram salad

Kvällsmål: 2 äggvitor

Hade sån himla tur och gymet jag valt (5 min från mitt hus) har en stor sal som I vanliga fall används till aerobics men nu under vintern e de så lite folk att dom har ett pass om dan och de är när jag e färdig hahah så jag får hela salen för mej själv och behöver inte vara med alla muskel knuttar.

Skit bra!!!Speciellt med tanke på att jag e ganska ny på övningarna så behöver jag inte stressa pga alla knuttar omkring.Inte för att dom skulle bli sej men känns toppen att vara helt solo ! Yes nu kör vi !

Vågen = 78 kg hahhahaah vilket skämt vägde lika mycket när jag var typ hög gravid……inte bra !

Midjemått:98 cm hmmm hur gick allt till

Men nu jäklar ska de brännas !

 

Har du funderingar på fitnessfighten ?

Vad vill du läsa om ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: