fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Dag 13

Kategori: Start -nu kör vi!!

Nu har det redan gått 2 veckor och jag kan verkligen känna hur mycket starkare hela kroppen är.
De konstiga e att jag har tränat så himla mycket olika saker tidigare men som jag sagt tidigare ochså har min kropp inte formats tidigare till skillnad från nu.Och jag som många ggr uppriktigt sagt trott att jag tränat HÅRT ...i jämförelse mot nu så har de bara varit latmansträning och då jämför jag med allt från boxning till spinning.Idag var oxå första dagen som jag inte behövde laga olika mat till alla i familjen för jag vet precis vad jag kan äta och inte och hur mycket kcal och protein jag ska ha och hur mycket de blir på tallriken.Det här sparar MASSA tid såklart.
Plus att jag nu knappt använder fett till matlagning utan citron,vatten och kryddor och de smakar utmärkt iallafall.
 
 
Lunch Grillad biff med ugnspotatis,soltorkad tomat keso röra och tomatsallad
Sen blev jag så himla sugen på brysselkål hahah så ugns stekt kött med klyftisar och brysselkål och keso röra som vanligt.....
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: