fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Dag 10

Kategori: Start -nu kör vi!!

Igår hade jag ont i  typ hela kroppen.Framförallt i benen och armarna.De dunkade och “brann”.

Så 21.00 blev de till att sova zzzzzzzzzzzzzzzzzz kunde inte röra en enda led hahahah

Sova e faktiskt oerhört viktigt och jag vet att en rejäl natts sömn kan ändra massor.

Bestämde mej för att INTE gå upp 5.30 utan vila hahahah om man kan kalla de vila och träna varje dag hahahha

 

Iallafall idag vaknade jag och kände mej helt utvilad och pigg som en lärka :-)

Så välbehövligt!!!!!!!!!!!

 

Dag 10 e första dagen som man kan väga sej….

Hade INTE tänkt göra det alls med rädsla för att resultatet skulle vara inget….

Men sen kunde jag inte låta bli lik förbenat hahaha

 

Så dag 10 :

3 kg och de mest imponerande – 7 cm I midjan hahahahah Hur sjutton gick de till………..?

7 cm I midjan Otroligt!!! Jag var tvungen att mäta typ 10 ggr för att verkligen  vara säker hahah

Men de e så   7 CM !!!!!!!!!!!!!

Ok nu e de bara gas på!!!!!!!!!!!!!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: