fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

6 dagar

Kategori: Start -nu kör vi!!

God morgon!!!
En härlig ledig lördag med strålande väder,20 plus väntar.
Gymet öppnar 10 så väntar på det.
Idag eftersom jag e ledig och har lite mer tid ska jag räkna ut min dags totala kcal för att kolla att jag verkligen e på rätt väg.
 
8.30 Frukost
 1 dl havre 100 kcal
25ml mjölk 1,5 % 50 kcal
1 knäcke 35 kcal
2 äggvita 20 kcal
halv banan 76 kcal
2 kalkon skivor 25 kcal = 306 kcal
Frukosten ska vara 315 kcal så inte helt fel.
 
 
 
Eftersom jag inte kunde komma in på min tränings sida så la jag bara till övningen från Jarkos blogg plus 10 min extra cardio emellan övningsdel B och C läste någonstans att man kunde de plus extra mage i slutet av varje del.Det kändes super!!!!! Så får bli så på helgerna för då har jag faktiskt extra tid ju.
KÖÖÖÖÖR JÄRNET ANETTE !!!!!!!!!!!!!!! hahahahha
 
11.30 Mellis
100 g keso 2,2 % = 83 kcal
40 g blåbär =3.64 kcal
40 g hallon = 2.16
2 kalkon skivor = 25 kcal
In i mixer med lite kanel och 2 dl vatten
Blir bara 114.25  hmmm ska vara 125 kcal minst men å andra sidan tog jag mindre keso eftersom den e fetare än rekomenderade.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: