fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

5 dagar

Kategori: Start -nu kör vi!!

GODMORNING VIETNAM !!!!!!!!!! hahhaha sjukt men så känner jag mej när jag vaknar typ.Jag är sååå pigg att de faktiskt e sjukt hahaha

På kvällarna innan brukade jag deka redan vid 21 men NU börjar jag nästan få svårt att somna hahahah klockan 23 har jag fortfarande inte somnat.Fantastisk!

Och då går jag ändå alltid upp 6:30   ????

Och 5 dagar har redan gått…………………..

Nästa vecka ska jag upp 5:30 och då blir de 1 timmes power walk eller cykel och njuta av den friska härliga luften längs havet som jag har lyxen att bo bredvid !

 

Dagens meny:

Frukost: 1 dl havregryn + vatten – kör i micron,mosa i en halv banan + 2 äggvitor ev lite mjölk.1 knäcke med kalkon

Mellis 1 : 2 äggvitor (20 kcal) + 50 g keso (4% finns bara här så 45 kcal) +1knäcke (35 kcal)+30 g räkor (25.2 kcal) Smaksatt med lite citron och dill. = ca 125.2 kcal

Lunch:Tröttnat på kött så Stefan tipsa om linser + keso + knäcke.

Istället för kött ta 150 g keso (200 om mini) + 80 g (vikt som okokt) linser + 100g grönsaker (inkl. tomatkross) och 2 knäckisar

Mellis 2 :Keso + hallon/blåbär

Middagen blev 150 g biff grillad ,100 g sallad,keso röra med vitlök,soltorkad tomat,dill,persiljaoch 25 g pasta.

 

Kvällsmål blir äggvite omelett och kalkon 100 kcal

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: