fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Start !!

Kategori: Mitt träningsprogram

Imorgon börjar mitt eget tränings program.....
There are no excuses any fat will burn !!!!!!!!!!!!
 
 
Kost blir strikt FF mat Måndag till Fredag.
Eftersom jag har nått min målvikt på 68 kg så e jag inte så intresserad av att gå ner mer i vikt.
Utan bara bli starkare !
Med FF  kost mår jag dock så bra av så finns ingen anledning att byta.
Och om man vill träna hårt så betyder kosten allt.
Dålig mat så blir de tuuuuung träning !
Sen e ju proteiner musklers bästa vän hahahah
Om jag får en dipp kommer jag lägga till ett extra mellis där det behövs mest.
Så 1500 kcal kommer inte vara ett måste..
 

Så Måndag;
Frukost:1 dl havre,2 råa äggvitor,halv mosad banan,knäcke med skinka o alltid te.
Mellis:FF pannkaka med hallonsås
Lunch: Kalops (alltid 150 g kött innan tillagning),70 g potatis,sallad och 50 g keso.
Mellis:FF pannkaka med blandad bär mix. 
Middagen:återstår ....
Kvällsmål likaså...
 
Träningsprogram:
Klockan ringer 5 för de passar mej bäst.
Efter jobbet vill jag inte träna....
 
45 min cardio a la power walk (riskerar inga benhinnor men kan eventuellt lägga in 1 min gång,1 min jogg mot slutet om de funkar) 85 % av maxpuls för att hålla förbränningen hög.
 
Styrka: Varje övning är 2 set 15 ggr.
Alternativt 45 sek för plankan o liknande.
I ordningen överkropp,ben,core
Självklart alla mina FF favoriter!!
 
1,Dips
2,Soltol på knä
3,Plankan
90 sek jogg på stället för att bli varm och öka förbräningen.
 
4,Pullover
5,Bred benböj med pullover
6,Sidoplankan
90 sek jogg på stället för att bli varm och öka förbräningen.
 
7,Push ups
8,Bred knäböj m hantel
9,Crunch m rak rygg
 
Härlig streching !!
 
HÄNG MED !!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: