fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Recept - mellanmål

Kategori: Recept mellanmål

Banan o keso kaka fixas i ett nafs.
 
2 äggvitor
100 g keso
0,5 banan
Keso o kardemumma
MIXA
Ner i muffins formar eller en form.
Jag tar alltid muffins formar ....
 
200 grader i ungnen till fått färg
150 kcal bara o mest protein ...
 

Keso m kanel,blåbär och banan.

 Pannkakor med frukt eller bär

3 äggvitor

15 g havregryn

50 g mini keso eller kesella

Ev. lite kardemumma

Tips ! Testa med 20 g banan och kardemumma.

Mixa

Stek eller ner i muffins formar och ugn

Jag tar alltid muffins formar ... bara in i ugnen o klart

80 g  varm rörda bär med kanel eller en  skivad frukt

 
Keso,hallon,kanel o lite vatten..mixa
Mums.
Kan m fördel hällas upp på termos o dricka senare
 
 
Keso o blandade bär
 
 
Keso m päron e min favvo.
Lite kanel o lite jorgubbar
 
 
FF äppel kaka m kanle keso har jag ätit i massor
Så gott och tar 5 minuter o fixa
15 g havregryn,1 tsk kvarg eller keso o 1 äggvita,lite kanel....MIXA
Lite i botten på muffins form o varva m ett halv skivat äpple
Ugnen 200 grader typ 15 min
Gör 2 när du ändå e i farten
 
 
Servera m kanel keso-kesella o blåbär
 
 
Lite jordgubbar till e oxå gott
 
 
Bara kanel creme
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: