fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Hur går det ?

Kategori: Mitt träningsprogram

Blir längre och längre mellan skrivandet här hahahahah

Men jag e så himla busy på jobbet nu när säsongen börjat och eftersom jag jobbar framför en data så blir de INGEN data väl hemma...urk helt enkelt hahaha

Hur går det då med allt  ?

Jag kör mina 5 på morgonen pass med lite variation dock med styrkan.

Men alltid 45 min cardo först och sen 9 styrke övningar * 2 set.

Och samma ordning -  hella kroppen /ben /core.

FF styrka från FF alternativt från boken.

Tar ca en och en hal timme och de e ett bra upplägg.

Samt efter jobbet gör jag vad jag vill,träningen e ju avklarad

 

 
Hur äter jag ?

Måndag – Fredag – FF ... men hallå de e ju faktiskt vanlig mat så hur svårt kan de vara hahahah

Lite mindre kött bara för efter allt kött ätande så börjar man faktiskt tröttna....

Sen föredrar jag veggo både innan FF och fortfarande.....

 
Men kalorierna håller jag bra koll på.

På helgerna äter jag mer fritt.

Med undantag att jag sen FF inte längre e vare sej cola beroende och inte speciellt sugen på sött saker.

Faktum e att jag i pricip aldrig dricker någon läsk alls längre.

De smakar bara sliskigt.

Mineral vatten hellre.

Och jag som tidigare varit ett riktigt Marabou monster hahah kan äta några rutor om jag äter  och de räcker.

Jag delar till och med mej till mina barn hahahahh

 

Har jag gått upp i vikt ?

 
 Nej inte ett enda gram och inte ett enda kilo.

Som jag sagt tidigare e jag inte intresserad av att gå ner mer eftersom jag nått min målvikt som jag trivs utmärkt med.

Och de e ju fantastiskt !

Samt bevisar att så länge man äter MAT och tränar så gå man inte upp i vikt.

 

Idag e de en strålande FREDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sommarlovet börjar för min äldsta pojke så han e mer än lycklig hahahah

Solen lyser.

Igårr har jag stor städat ocxh idag blir det handla.

Så helgen e bara MIN ahhahahah

Sola och bada och that is it!!!!!!!!!!!!!!!

NJUT!!!!!!!!!!!!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: