fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Månadens träning

Kategori: Augusti träning

Hur mycket har du tränat under Juli ?

Svar..INGENTING hahahhahahha

Oups..men jag har ju haft så fint besök av syrran så inte har jag haft någon tid alls.

Har du slarvat med maten ?

JAPP hahahahh

Men hallå  de gör inget livet e till för att njutas av.

Och en månad e helt ok.

Har du gått upp ?

Näpp,efter fitnessfighten verkar vågen ha stannat.

Nu ska syrran dock åka hem om en vecka tyvärr.

 

Allt roligt har ju sitt slut

Men efter en så lång paus så e jag taggad till max för ny spännande träning.

4-5 dagars med Paolo Roberto träning och ordentligt kost hella Augusti.

Så sen kommer jag ju se ut så här hahah 

 

Häng med på min SUPER träning i AUGUSTI !!!!!!!!!!!

 

 

 

Kommentarer

  • Johannes säger:

    Ser framemot superträning i augusti och ibland får man väl slappa till sig lite va? Jag hoppas det iaf... :)

    // Johannes

    2013-07-24 | 20:24:31
    Bloggadress: http://komigenjohannes.com/
  • Anette säger:

    Ja ABSOLUT klart man får slappa till :-)

    2013-07-25 | 07:48:11
    Bloggadress: http://fitnesskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: