fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Dag 18 – 12 dagar kvar

Kategori: Nedräkning

Nu börjar som sagt nedräkningen……….

I 18 dagar har jag levt på 1500 kcal och tränat varje dag i lite över en time.

Kläderna börjar sitta slappt.Till och med mina tränings tights hahahha.

Jag mår så HIMLA bra och är så pigg.

Jag svettas som en gris på gymmet men jag har inte längre någon träningsvärk,kroppen verkar ha vänjt sej.

Jag tänker INTE alls på vare sej min stora kärlek – coca cola eller på annat sött .

Och jag har varit världens största socker råtta :-)


I början kunde jag drömma om just sådana saker men nu har jag inget sug alls.

Sista veckan har jag börjat känna mej RIKTIGT hungrig nästan utsvulten hahahh men de e helt normalt enligt FF.

Det beror helt enkelt på att vi ligger på minus kcal hela tiden.

Nu börjar det bli jobbigt för kroppen och den vill ha mer.

Nu brinner fettet hahah burn burn hahah

Jag kan visualisera hur mycket jag ska äta och behöver inte väga allt.

Jag har slutat att krångla.Nu äter ALLA I familjen FF men i andra proportioner.

För faktum e ju att JAG äter ju vanlig mat – kött/fisk + ris/pasta/pot + salad.

Med skillnaden att jag steker ALDRIG I fett utan vatten,citron och rena kryddor.

Och använder ugnen konstant.

Men de e ju att föredra.In med maten och gör annat under tiden :-)

Och allt blir lika mumsigt iallafall.

Sen  blir de en del rå äggvita och MASSOR med keso  för mej men de krånglar ju inte till de för övriga i familjen.

Och keso röror e ju bara så HIMLA gott så tror inte jag kommer  sluta med de.

FF maten e grymt god och vanebildande hahahha

Och nästa helg e sista hahahah

Så nu kör vi fullt race till slutet !

HEJA HEJA !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: