fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Dag 29 – 1 dag kvar

Kategori: Nedräkning

1 dag kvar!!!!!!!!!!!

Tiden har gått som en raket :-)

Jag är djupt imponerad av mej själv som verkligen har klarat av att träna varje dag i en hel månad.

Samt att JAG (socker råtta nr 1) faktiskt har klarat mej HELT utan socker och klarat av att följa ett kostprogram.

Var det svårt ?

Nej faktiskt inte.

Allt gick som på räls och blev till en rutin.

 

Hade jag klarat det utan fitnessfighten ?

Aldrig!!

Här fick jag en plan i mina händer + all support och hjälp jag kunde tänka mej.

No excuses…bara köra på !!!!!!!!

 

Nöjd med resultatet ?

Verkligen.

Bye bye kilon och hello nytt midjemått !!!

Hej sommaren och en ny garderob.

Och japp byxorna går att knäppa hahah

Det här e bland de absolut bästa jag gjort !

Som en annan April fighter sa : Hur kan man motivera en formulering och tacka fitnessfighten ?

No regrets !

 

Hur ska jag fira ?

Eftersom jag inte är någon stor alkohol drickare så blir det ingen pina colada eller champagne hahah

Utan som jag redan sagt blir de jordgubbar m. grädde och feta ost och en flaska Perrier m citron hahahah

Sen kör jag vidare tills jag nått mitt nästa mål  68 kg….eller minst 65 kg…vilket var det jag brukade väga innan mina fantastiska barn och allt mitt snaskeri hahah.

Med ny energi mot nya mål !!!!!!

 

Ett varmt tack till ni alla på fitnessfighten,ni e guld värda !

 

Heja alla Maj fighters !!

Ni ger er nu in på en resa som ni INTE kommer ångra !!

Full fart  !!!!!!

 

Och hej då alla SUPER duktiga  April fighter !!

 We made it hahaha


 
 

 

 
 

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Ja, we made it och vi ska vara superstolta!!:) Och roligt har det varit! Bra jobbat!!

    Svar: Japp !! Vilken toppen månad ! Vilket jobb vi klarat !!
    Anette

    2013-04-29 | 17:42:08

Kommentera inlägget här: