fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Dag 26 -4 dagar kvar

Kategori: Nedräkning

Idag är de bara 4 fjuttiga små dagar kvar av 30 dagars intensivt tränande och ett totalt omlägg av kosten.

Jag är super nöjd!!!!!!!!!! 

Världens största socker  råtta längtar nu efter en stor skål jordgubbar med en klick grädde och en stor härlig bit feta ost hahahah

               

Min son VILL att jag ska träna boxning med honom hahahhah och tjatar om när jag ska börja hahah

Så bäst att passa på medans man fortfarande e önskvärd hahah

Sen gillar jag boxningen oxå så de blir toppen !!!!!

Samt ser fram mot att ha någon annan som pushar på en under träningen…

Ni vet när tränaren skriker 100 sit ups som straff hahahah o såna saker 

Och att inte träna 7 dagar i veckan utan 3 men då fullt ut tills man e helt slut hahah ska bli sååå skönt !

Jag hade en målvikt på vad jag ville väga i slutändan på 68 kg och jag e nästan där så om inte på dessa 4 små dagar kommer jag fortsätta att äta enligt Fitnessfighten – 1500 kcal.

Enligt World of Shape är det så här enkelt:

- Om du äter 1500 kcal bränner du fett och går ner vikt
- Om du äter 2000 kcal håller du din vikt
- Om du äter 2500 kcal går du upp i vikt

Vad äter man då under fitnessfighten ?

Jo 6 mål mat om dan.

40 % proteiner 40 % kollisar och 20 % fett

Man får äta ALLT så länge man håller sej inom dom här gränserna.

Och om man tränar så får kroppen precis det den behöver för att orka i form av kollisarna.

För kroppen behöver faktiskt kollisar för att orka !!!!!!!!!!!!

Krångligt – nep jag har ju lärt mej hur man räknar under fitnessfighten så lätt som en plätt.

DU BESTÄMMER VILKA VAL DU GÖR!!!

 
Här kan ni läsa lite mer om FUSTRA metoden som World of Shape använder......
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: