fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Dag 23 – 7 dagar kvar

Kategori: Nedräkning

Hej och hå och hej och hå nu kör vi på då hahah

Ska de bli skönt när de e över ?

 Jajamensan :-)

Träna varje dag e ingen dans på rosor.

De blir mycket dam råttor hemma I hörnen :-) 

man får ju inte direkt så värst mycket tid över till annat……

 Men jag e super glad att ha varit med för jag har mått såå himla bra och inga kilo hade rasat här inte om jag inte börjat.

Så allt mitt slit ,svett och tårar har blivit väl belönat.

 

Ska bli jätte spänannde att se slut resultatet !!!!!!!!!!

Gasen i botten !!!!!!!!!!!!!!

 
Här e föresten den tjusiga tavlan från mitt gym som jag pratade om igårr o en annan hahah
Snacka om 80 tal...
 
 
 
 
 

 

 

Kommentarer

  • Gurra säger:

    Haha, de var ju riktigt fina. På ett fult sätt. :) Man blir ju väldigt sugen på att träna där. :D

    Svar: AHhahah ja eller hur
    Anette

    2013-04-29 | 22:08:44

Kommentera inlägget här: