fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Dag 21 och 9 dagar kvar

Kategori: Nedräkning

Idag tog jag en lång härlig sovmorgon som man borde på en Söndag
Eller hur ?
9.30 vaknade jag...
 
Havregrynsgröt med halv banan och 2 äggvitor och en knäcke m skinka
Sen blev de träning på den härliga stranden igen.
Bäst att pasa på.
Från 1 Maj lär den vara belamrad m solstolar och turister så adjöss till lugnet hahha
 
 
 
MP3 laddad med alla favoriter och löpträning i mina kära men lite slitna NIKE Lunarglide...
 
 
Styrka i sanden...
 
 
Under en klarblå himmel...jo jag tackar ja
 
 
Och  massa sand hahahah
 
 
Hemma väntade dom här mumsiga gubbarna...
 
 
Passade utmärkt som mellis efter träning med keso i mixer ...mums !!!!!!!
 
 
Sen blev de 17 kg tvätt hahahah
Städning och sånt som man bara måste roa sej med på en Söndag hahah
Men eftersom vädret var så fantastisk blev de ner till havet igen med en bok i solen...
 
 
Och strand lek för nöjda barn...
 
 
Imorgon e de NÄSTAN sista veckan hahah iallafall sista helgen som kommer !!
Så gasen i botten !!!!!!!!!!!
Determination have never been better !!!!!!!!!
HEJA HEJA !!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Gurra säger:

    Hallå!

    Har suttit här och läst om din resa och wow! Jag är så imponerad! Grymt bra jobbat. Inte för att smalhetsa, utan för att du blir stark :)
    Kram Gurra

    Svar: haha ja men tack Gurra Kul att höra !Kram
    Anette

    2013-04-21 | 21:42:09

Kommentera inlägget här: