fitnesskamp.blogg.se

30 dagar fitnessfight med World of Shape

Dag 19 – 11 dagar kvar

Kategori: Nedräkning

Fredag,Fredag !!!!!!!!!!!!!!

Alltid lika skönt hahah

Kommer ihåg en tid då jag inte jobbade då var alla  dagar i princip lika hahahha

Men vilken skillnad om man jobbar hahahah

Nu är det verkligen kort tid kvar och de ska bli spännande att se resultatet

Samt faktisk att inte träna 7 dagar i veckan…………

Börjat fundera lite på vad jag ska göra sen alternativen e:

Fitnessfightens Run4fun – men då blir de 7 dagars träning iallafall hahahah

Fitnessfightens 6 månaders program – då får man själv välja antal dagar så 4 kan ju vara lagom....eller

Boxning = vilket jag verkligen gillar

(min son tränar oxå ,så kul för han att ha sin mamma med hahah)

Men de e 3 dagar i veckan emellan 17.30 – 20.00.

Så man kommer hem ganska sent….urk…………

O andra sidan kan man inte klaga på lätt träning hahhahaha

 

 Men får se ………….

Grekiska påsken börjar strax oxå.

Långfredag 3e Maj och då får man vara ledig från jobbet oxå så då kanske man inte vill träna varje dag....

Det e oxå då man INTE äter sånt här....eller skulle bli frestad till de hahah

Men jag e ju faktiskt ingem socker råtta längre ...........

 

Ha en toppen helg och KÄMPA PÅ !!!!!

Efter helgen kör vi typ SISTA veckan !!!

Determination is the word !

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: